Μαθήματα Αστρολογίας - Εφαρμογές Όψεων - Μπρους Λη
Σελίδα 1 από 1
Μαθήματα Αστρολογίας - Εφαρμογές Όψεων - Μπρους Λη
απόσπασμα από το βιβλίο Μαθήματα Αστρολογίας Μέρος ΙΙ - Οι Αστρολογικές Όψειες ( http://books.newageastrology.gr )[
Συνεχίζοντας τις εφαρμογές των όψεων θα εξετάσουμε το χάρτη του Μπρους Λη, τον οποίο χρησιμοποιήσαμε σαν παράδειγμα στην εξέταση των αντιθέσεων. Ο χάρτης του Μπρους Λη είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικός για τις συγκεκριμένες όψεις, καθώς διέπεται από πολλές και έντονες αντιθέσεις...
Μπρους Λη
Γέννηση: 27 Νοεμβρίου 1940, 07.12 Σαν Φρανσίσκο, Καλιφόρνια, ΗΠΑ
Πηγή στοιχείων γέννησης: Vegaattractions
Στο άρθρο παρουσίασης των αντιθέσεων στο NewAgeAstrology αναφέραμε ότι στο συγκεκριμένο χάρτη έχουμε τις παρακάτω αντιθέσεις:
- Αφροδίτη αντίθεση Κρόνος
- Άρης αντίθεση Κρόνος
- Σελήνη αντίθεση Κρόνος
- Ερμής αντίθεση Κρόνος
- Αφροδίτη αντίθεση Δίας
- Άρης αντίθεση Δίας
- Σελήνη αντίθεση Δίας
- Ερμής αντίθεση Δίας
Από τις παραπάνω αντιθέσεις χρησιμοποιήσαμε σαν παράδειγμα για περισσότερη ανάλυση την αντίθεση Άρη / Κρόνου. Γράφαμε γι' αυτή την αντίθεση:
"Τι είδους φαινόμενα θα μπορούσε να προκαλέσει μία τέτοια όψη; Καταρχήν η αντίθεση σαν όψη είναι μία όψη που οδηγεί σε αντιπαράθεση. Και μάλιστα σε αντιπαράθεση με πραγματικά πρόσωπα στη ζωή μας. Επομένως θα μπορούσαμε να αναζητήσουμε πρόσωπα στη ζωή μας που "προσωποποιούν" αυτή την αντιπαράθεση.
Η συγκεκριμένη αντίθεση μεταξύ Άρη και Κρόνου αφορά όμως και επιδράσεις πιο συγκεκριμένες, τέτοιες που αφορούν τους συγκεκριμένους πλανήτες. Για παράδειγμα θα μπορούσαν να σηματοδοτούν:
o το θάρρος που έρχεται σε αντίθεση με την εξουσία
o τον ενθουσιασμό που έρχεται σε αντίθεση με τη σκληρή πραγματικότητα
o την πρωτοβουλία που έρχεται σε αντίθεση με την κριτική
o την επιθετικότητα που έρχεται σε αντίθεση με την πειθαρχία
o την ενέργεια που έρχεται σε αντίθεση με τη μελαγχολία
Ένα άτομο που έχει αυτή την αντίθεση θα μπορούσε έτσι να είναι ένα άτομο που:
- ο ενθουσιασμός του φρενάρεται από την κριτική των άλλων
- το θάρρος του έρχεται σε αντίθεση με την κατεστημένη εξουσία
- οι πρωτοβουλίες του κριτικάρονται και αποθαρρύνονται
- η επιθετικότητα του καλείται να μπει σε τάξη και πειθαρχία
- η ενέργεια του σβήνει μέσα από καταστάσεις μελαγχολίας."
Όπως αναφέρεται και στο Βιβλίο "Μαθήματα Αστρολογίας"...
"Συνοπτικά λοιπόν έχουμε ένα άτομο που ο ενθουσιασμός του φρενάρεται από την κριτική των άλλων (η αντίθεση συνήθως αφορά πραγματικές αντιπαραθέσεις κι όχι εσωτερικές καταστάσεις), το θάρρος του έρχεται σε αντίθεση με την κατεστημένη εξουσία, οι πρωτοβουλίες του κριτικάρονται και αποθαρρύνονται, η επιθετικότητα του καλείται να μπει σε τάξη και πειθαρχία κι η ενέργεια του σβήνει μέσα από καταστάσεις μελαγχολίας.
Για όσους έχουν διαβάσει κάτι για την ιστορία του Μπρους Λη τα παραπάνω δεν είναι απλά τυχαίες περιγραφές. Η ιστορία του Μπρους Λη καθώς και οι ταινίες του περιγράφουν συνεχώς αυτό το μοτίβο του μαχητή, που το κατεστημένο δεν τον αφήνει να «αγιάσει» και αναγκάζεται να ανοίξει δρόμο μέσα από όλους τους αντιπάλους του, βασιζόμενος μόνο στις… «γροθιές» του. Πραγματικά ή μεταφορικά ο Μπρους Λη ακόμη και στο θέμα της καλλιτεχνικής του καταξίωσης δε βοηθήθηκε από το κατεστημένο του Χόλλυγουντ κι αναγκάστηκε και έστησε από μόνος του μία δική του παραγωγή ταινιών στο Χονγκ Κονγκ."
Η ανάλυση του παραδείγματος όμως προχώρησε ακόμα περισσότερο στο άρθρο μας για τις Αντιθέσεις. Γράφουμε λοιπόν εκεί:
"Ας υποθέσουμε ότι οι ζωδιακές θέσεις των πλανητών ήταν του Άρη στο Σκορπιό και του Κρόνου στον Ταύρο. Πώς θα μπορούσε να τροποποιηθεί η ερμηνεία; Ίσως η επιθετικότητα, οι φιλοδοξίες, η ανταγωνιστικότητα κι η δύναμη να σχετίζονται με ιδιότητες του Σκορπιού όπως η αντοχή, το πάθος, η εκδικητικότητα, η μυστικοπάθεια και η ζήλια. Ενώ από την άλλη η κριτική, η μελαγχολία, οι περιορισμοί και η πειθαρχία συνδέονται με το χρήμα, τις απολαύσεις, την καλή ζωή, το πείσμα και το συντηρητισμό.
Η περιγραφή μας δείχνει ένα άτομο που από μέσα του φλέγεται από επιθυμία, αλλά αντιμετωπίζει ένα συντηρητικό κατεστημένο. Από την άλλη όμως μπορεί να έχουμε και την αντίστροφη εκδοχή. Την περίπτωση του αγνού πολεμιστή, που ελέγχει τα πάθη του και «τιμωρεί» εκδικητικούς ανταγωνιστές της ισχύος του, πολεμιστές γεμάτους κακία, μίσος, ζήλια και επιθετικότητα. Βλέπουμε λοιπόν ότι η όψη μπορεί να λειτουργήσει και αντίστροφα από την αρχική μας προσέγγιση."
Πώς μας φαίνεται αυτή η περιγραφή; Ταιριάζει σε αυτά που γνωρίζουμε για τον Μπρους Λη; Κατά τη γνώμη μας ναι, όπως δείχνει και η συνεχής προσπάθεια του καλλιτέχνη να μην παραιτείται ποτέ από τις δυσκολίες, αλλά να ξανασηκώνεται και να αντιμετωπίζει κατά πρόσωπο κάθε μορφή "κακού".
Ενδιαφέρον όμως έχει και η εισαγωγή των οίκων στη συνολική εικόνα. Γράφουμε πάλι στο άρθρο για τις Αντιθέσεις..
"Τι θα γινόταν αν εισάγαμε και τη θέση των οίκων για τους δύο πλανήτες. Ας υποθέσουμε ότι ο Άρης βρίσκεται στον 11ο οίκο και ο Κρόνος στον 5ο, τι ερμηνεία θα μπορούσαμε να δώσουμε; Ο 11ος οίκος συνδέεται συνήθως με ομάδες και συλλογικές δραστηριότητες κι αν θεωρήσουμε τον Άρη σαν εκπρόσωπο του ατόμου, ίσως η πλευρά του Άρη έχει να κάνει με τους στόχους και τα ιδανικά του.
Αν πάλι θεωρήσουμε ότι τον Κρόνο σαν εκπρόσωπο του ατόμου, τότε ίσως είναι οι φίλοι του και οι παρέες του που εκφράζουν τη ζήλια και την εκδικητικότητα που είπαμε πριν. Ίσως το άτομο να παλεύει μόνο του (Κρόνος) με ομάδες (11ος) «κακών» (Άρης). Ο Κρόνος στον 5ο οίκο μπορεί επίσης να έχει να κάνει και με το διευθυντή (Κρόνος) μία επιχειρηματικής, κερδοσκοπικής ή καλλιτεχνικής δραστηριότητας."
Και οι παραπάνω περιγραφές ταιριάζουν σχεδόν σαν καρμπόν στη ζωή του καλλιτέχνη καθώς και στο μοτίβο σεναρίων που παρουσίαζε σχεδόν πάντα στις ταινίες στις οποίες πρωταγωνιστούσε...
Βλέπουμε λοιπόν σα συμπέρασμα ότι η ανάλυση των όψεων με βάση τα στάδια που πρωτοαναφέραμε στο παράδειγμα της Μαίρυλιν έχει εφαρμογή και στην περίπτωση του Μπρους Λη και είναι ίσως μία μέθοδος που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε γενικότερα...
Συνεχίζοντας τις εφαρμογές των όψεων θα εξετάσουμε το χάρτη του Μπρους Λη, τον οποίο χρησιμοποιήσαμε σαν παράδειγμα στην εξέταση των αντιθέσεων. Ο χάρτης του Μπρους Λη είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικός για τις συγκεκριμένες όψεις, καθώς διέπεται από πολλές και έντονες αντιθέσεις...
Γέννηση: 27 Νοεμβρίου 1940, 07.12 Σαν Φρανσίσκο, Καλιφόρνια, ΗΠΑ
Πηγή στοιχείων γέννησης: Vegaattractions
Στο άρθρο παρουσίασης των αντιθέσεων στο NewAgeAstrology αναφέραμε ότι στο συγκεκριμένο χάρτη έχουμε τις παρακάτω αντιθέσεις:
- Αφροδίτη αντίθεση Κρόνος
- Άρης αντίθεση Κρόνος
- Σελήνη αντίθεση Κρόνος
- Ερμής αντίθεση Κρόνος
- Αφροδίτη αντίθεση Δίας
- Άρης αντίθεση Δίας
- Σελήνη αντίθεση Δίας
- Ερμής αντίθεση Δίας
Από τις παραπάνω αντιθέσεις χρησιμοποιήσαμε σαν παράδειγμα για περισσότερη ανάλυση την αντίθεση Άρη / Κρόνου. Γράφαμε γι' αυτή την αντίθεση:
"Τι είδους φαινόμενα θα μπορούσε να προκαλέσει μία τέτοια όψη; Καταρχήν η αντίθεση σαν όψη είναι μία όψη που οδηγεί σε αντιπαράθεση. Και μάλιστα σε αντιπαράθεση με πραγματικά πρόσωπα στη ζωή μας. Επομένως θα μπορούσαμε να αναζητήσουμε πρόσωπα στη ζωή μας που "προσωποποιούν" αυτή την αντιπαράθεση.
Η συγκεκριμένη αντίθεση μεταξύ Άρη και Κρόνου αφορά όμως και επιδράσεις πιο συγκεκριμένες, τέτοιες που αφορούν τους συγκεκριμένους πλανήτες. Για παράδειγμα θα μπορούσαν να σηματοδοτούν:
o το θάρρος που έρχεται σε αντίθεση με την εξουσία
o τον ενθουσιασμό που έρχεται σε αντίθεση με τη σκληρή πραγματικότητα
o την πρωτοβουλία που έρχεται σε αντίθεση με την κριτική
o την επιθετικότητα που έρχεται σε αντίθεση με την πειθαρχία
o την ενέργεια που έρχεται σε αντίθεση με τη μελαγχολία
Ένα άτομο που έχει αυτή την αντίθεση θα μπορούσε έτσι να είναι ένα άτομο που:
- ο ενθουσιασμός του φρενάρεται από την κριτική των άλλων
- το θάρρος του έρχεται σε αντίθεση με την κατεστημένη εξουσία
- οι πρωτοβουλίες του κριτικάρονται και αποθαρρύνονται
- η επιθετικότητα του καλείται να μπει σε τάξη και πειθαρχία
- η ενέργεια του σβήνει μέσα από καταστάσεις μελαγχολίας."
Όπως αναφέρεται και στο Βιβλίο "Μαθήματα Αστρολογίας"...
"Συνοπτικά λοιπόν έχουμε ένα άτομο που ο ενθουσιασμός του φρενάρεται από την κριτική των άλλων (η αντίθεση συνήθως αφορά πραγματικές αντιπαραθέσεις κι όχι εσωτερικές καταστάσεις), το θάρρος του έρχεται σε αντίθεση με την κατεστημένη εξουσία, οι πρωτοβουλίες του κριτικάρονται και αποθαρρύνονται, η επιθετικότητα του καλείται να μπει σε τάξη και πειθαρχία κι η ενέργεια του σβήνει μέσα από καταστάσεις μελαγχολίας.
Για όσους έχουν διαβάσει κάτι για την ιστορία του Μπρους Λη τα παραπάνω δεν είναι απλά τυχαίες περιγραφές. Η ιστορία του Μπρους Λη καθώς και οι ταινίες του περιγράφουν συνεχώς αυτό το μοτίβο του μαχητή, που το κατεστημένο δεν τον αφήνει να «αγιάσει» και αναγκάζεται να ανοίξει δρόμο μέσα από όλους τους αντιπάλους του, βασιζόμενος μόνο στις… «γροθιές» του. Πραγματικά ή μεταφορικά ο Μπρους Λη ακόμη και στο θέμα της καλλιτεχνικής του καταξίωσης δε βοηθήθηκε από το κατεστημένο του Χόλλυγουντ κι αναγκάστηκε και έστησε από μόνος του μία δική του παραγωγή ταινιών στο Χονγκ Κονγκ."
Η ανάλυση του παραδείγματος όμως προχώρησε ακόμα περισσότερο στο άρθρο μας για τις Αντιθέσεις. Γράφουμε λοιπόν εκεί:
"Ας υποθέσουμε ότι οι ζωδιακές θέσεις των πλανητών ήταν του Άρη στο Σκορπιό και του Κρόνου στον Ταύρο. Πώς θα μπορούσε να τροποποιηθεί η ερμηνεία; Ίσως η επιθετικότητα, οι φιλοδοξίες, η ανταγωνιστικότητα κι η δύναμη να σχετίζονται με ιδιότητες του Σκορπιού όπως η αντοχή, το πάθος, η εκδικητικότητα, η μυστικοπάθεια και η ζήλια. Ενώ από την άλλη η κριτική, η μελαγχολία, οι περιορισμοί και η πειθαρχία συνδέονται με το χρήμα, τις απολαύσεις, την καλή ζωή, το πείσμα και το συντηρητισμό.
Η περιγραφή μας δείχνει ένα άτομο που από μέσα του φλέγεται από επιθυμία, αλλά αντιμετωπίζει ένα συντηρητικό κατεστημένο. Από την άλλη όμως μπορεί να έχουμε και την αντίστροφη εκδοχή. Την περίπτωση του αγνού πολεμιστή, που ελέγχει τα πάθη του και «τιμωρεί» εκδικητικούς ανταγωνιστές της ισχύος του, πολεμιστές γεμάτους κακία, μίσος, ζήλια και επιθετικότητα. Βλέπουμε λοιπόν ότι η όψη μπορεί να λειτουργήσει και αντίστροφα από την αρχική μας προσέγγιση."
Πώς μας φαίνεται αυτή η περιγραφή; Ταιριάζει σε αυτά που γνωρίζουμε για τον Μπρους Λη; Κατά τη γνώμη μας ναι, όπως δείχνει και η συνεχής προσπάθεια του καλλιτέχνη να μην παραιτείται ποτέ από τις δυσκολίες, αλλά να ξανασηκώνεται και να αντιμετωπίζει κατά πρόσωπο κάθε μορφή "κακού".
Ενδιαφέρον όμως έχει και η εισαγωγή των οίκων στη συνολική εικόνα. Γράφουμε πάλι στο άρθρο για τις Αντιθέσεις..
"Τι θα γινόταν αν εισάγαμε και τη θέση των οίκων για τους δύο πλανήτες. Ας υποθέσουμε ότι ο Άρης βρίσκεται στον 11ο οίκο και ο Κρόνος στον 5ο, τι ερμηνεία θα μπορούσαμε να δώσουμε; Ο 11ος οίκος συνδέεται συνήθως με ομάδες και συλλογικές δραστηριότητες κι αν θεωρήσουμε τον Άρη σαν εκπρόσωπο του ατόμου, ίσως η πλευρά του Άρη έχει να κάνει με τους στόχους και τα ιδανικά του.
Αν πάλι θεωρήσουμε ότι τον Κρόνο σαν εκπρόσωπο του ατόμου, τότε ίσως είναι οι φίλοι του και οι παρέες του που εκφράζουν τη ζήλια και την εκδικητικότητα που είπαμε πριν. Ίσως το άτομο να παλεύει μόνο του (Κρόνος) με ομάδες (11ος) «κακών» (Άρης). Ο Κρόνος στον 5ο οίκο μπορεί επίσης να έχει να κάνει και με το διευθυντή (Κρόνος) μία επιχειρηματικής, κερδοσκοπικής ή καλλιτεχνικής δραστηριότητας."
Και οι παραπάνω περιγραφές ταιριάζουν σχεδόν σαν καρμπόν στη ζωή του καλλιτέχνη καθώς και στο μοτίβο σεναρίων που παρουσίαζε σχεδόν πάντα στις ταινίες στις οποίες πρωταγωνιστούσε...
Βλέπουμε λοιπόν σα συμπέρασμα ότι η ανάλυση των όψεων με βάση τα στάδια που πρωτοαναφέραμε στο παράδειγμα της Μαίρυλιν έχει εφαρμογή και στην περίπτωση του Μπρους Λη και είναι ίσως μία μέθοδος που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε γενικότερα...
Παρόμοια θέματα
» Μαθήματα Αστρολογίας - Αστρολογικές Όψεις - Ανοχές Όψεων
» Μαθήματα Αστρολογίας - Αστρολογικές Όψεις - Γενικά για τη θεωρία των όψεων
» Μαθήματα Αστρολογίας σε ομάδες ή δι' αλληλογραφίας
» Μαθήματα Αστρολογίας - Αστρολογικές Όψεις - Σύνοδος
» Μαθήματα Αστρολογίας - Αστρολογικές Όψεις - Αντίθεση
» Μαθήματα Αστρολογίας - Αστρολογικές Όψεις - Γενικά για τη θεωρία των όψεων
» Μαθήματα Αστρολογίας σε ομάδες ή δι' αλληλογραφίας
» Μαθήματα Αστρολογίας - Αστρολογικές Όψεις - Σύνοδος
» Μαθήματα Αστρολογίας - Αστρολογικές Όψεις - Αντίθεση
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης